maandag 18 februari 2008

Mijn eerste sinaasappel





Vandaag mocht ik voor het eerst weer een sinaasappel eten na 8 dagen de citroensapkuur te hebben gedaan!
8 Dagen heb ik de citroensap met ahornsiroop en water met cayennepeper gedronken en natuurlijk daarnaast kruidenthee en water.
Ik doe dit ieder jaar in januari, maar omdat ik me niet goed voelde heb ik het uitgesteld.




Vandaag mag ik sinaasappelsap drinken en sinaasappels eten (niet te veel) naast de drankjes. Morgen wat fruit ernaast en de dag erna rauwkost en een soepje.
Donderdag zitten mijn 10 dagen erop.
10 dagen zonder mijn favoriete eten, zonder mijn wijntje, zonder frietjes, zonder chips en chocolade.
Ben blij en trots dat ik het heb volgehouden en hoop dat ik me zal kunnen houden aan een iets gezondere levensstijl.

Links: Ahorn Siroop, KwaliteitsKunst, Citroensapkuur, Fruitmasters

1 opmerking:

AP zei

Ik heb ook aan de citroensapkuur gezeten. Ik vond het heerlijk om zoveel af te vallen. Ik was geadviseerd door een goeie vriend van me om de citroensapkuur capsules te slikken,, want die pasten beter met mijn drukke leven. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat liever slikte dan die spa elke dag, en het was altijd schoon in de keuken. In geval je interesse heb, de website is www.citroensapkuur.net