zondag 9 maart 2008

Weer aan 't werk



Morgen ga ik weer werken na 3 maanden! In december had ik mijn winterverlof en in de laatste week kreeg ik met tennissen een zweepslag; een pijnlijke en langdurige kwestie. Het gaat weer een stuk beter en ik ga weer proberen of ik kan werken. tennissen mag nog even niet tot het einde van deze maand (want mijn kuit is nog steeds niet helemaal genezen). Een ramp voor mij, 3 maanden geen tennis, maar door al die tijd thuis heb ik veel tijd achter de computer doorgebracht.Dus ben ik met bloggen begonnen, heb mijn site ge-update, geleerd hoe ik YouTube videos moest maken, ben een mandala hyves begonnen, geleerd om foto's te rotoscopen enzovoorts.



Mijn "verlengde" vakantie is over, terug naar de realiteit. I begin met een reis naar Shanghai, ik heb er zin in. I hou van het Verre Oosten! I ben ook gek op oosters eten, dus het vooruitzicht dat ik dinsdag aan een echte Chinese maaltijd zal zitten vind ik ook erg aanlokkelijk.



Ik ben 2 dagen in Shanghai. Behalve shoppen, dat moet echt even daar, zal ik kijken of ik iets interessants kan bekijken, dus neem ik mijn camera mee.
Vanaf nu minder tijd om te bloggen, maar ik vraag me af of er wel iemand deze nederlandse versie volgt, er reageert bijna nooit iemand. Voor mezelf is één blog ook genoeg. Dus misschien stop ik wel met deze.........
Tot vrijdag maar weer.

3 opmerkingen:

Rick zei

Sorry that I can't read your word, but I found this piece of art very interesting.

Cynthia Pittmann zei

Great photo shots; I'm with Rick...though I could figure our a few ideas. The many faces are quite impacting...I like the modern look that sheds a kind of commentary on the work. How light it makes a dour Mao figure...the symbolism entirely changes. I'm over from Suki's blog. <3

Alexiev zei

very good pict...

Best wishes from Buenos Aires...

http://www.alexiev.com.ar
Proyectos
Alexiev Store