zaterdag 1 maart 2008

You have to kiss a lot of frogs before you meet your Prince




Ik heb een afbeelding gemaakt van mijn kikker-mandala met de rotoscope methode van Adobe Illustrator.

En van het proces een YouTube filmpje gemaakt.





Wil je zelf digitaal toveren met de kikker-mandala of geef je de vookeur aan ouderwetse kleurpotloden, dan is hier een kikker-kleurplaat (op klikken en de vergroting uitprinten).
Ik heb deze kleurplaat een keer op verzoek van een kindersite ontworpen. De site bestaat inmiddels niet meer.
Om de kleurplaat te maken heb ik eerst de mandala geschilderd en er daarna een kleurplaat van gemaakt, een beetje de omgekeerde wereld.
De kikker mandala hangt hier bij thuis in de gang en ik beleef er zelf veel plezier aan net als destijds aan het maken ervan. Meestal gaan mijn mandala's naar de mensen, die de mandala besteld hebben of ze worden als cadeau weggegeven, dus er hangt hier weinig eigen werk in huis, behalve de mandala's van mijn kinderen en man, mijn rode mandala en natuurlijk mijn kikker prins mandala.
Veel kleurplezier!

Geen opmerkingen: