donderdag 31 januari 2008

Bubbles



Gisteren gingen mijn man en ik even naar een notebook kijken. Helaas hij was al uitverkocht.
Ik ben nog een dinosaurier, mijn computer draait nog met windows XP.
Ik heb nog recht op een upgrade (ik kocht mijn pc net voordat Vista kwam), dat zat in het pakket.
Maar ik wil nog niet echt aan de Vista, ik kan goed overweg met XP en over Vista gaan de wildste verhalen rond.
In de winkel zag ik een screensaver op een andere laptop en ik vond hem meteen geweldig!
Bubbles, kleine transparante bubbles in heerlijke kleuren!
En je kunt nog steeds je bureaublad zien en de programma's die draaien.
Zie screenshot hierboven.
Na wat googelen (ben gek op google!) vond ik deze link waar je Vista screensavers kunt downloaden voor XP. En ze zijn gratis!
Geen Vista, wel bubbles? Downloaden dan maar.

links: Softpedia
Mandala Wallpapers

1 opmerking:

Anoniem zei

wat voor mensen zonder winrar