maandag 3 december 2007

5 december



5 december ! Sint Nicolaas. Dit jaar vieren we het voor het eerst niet meer hier thuis. Mijn kinderen geloven dit jaar niet meer en ik ben op 5 december in New York, waar ze van de goedheiligman nog nooit gehoord hebben. Daar is alles volop in kerststemming.(en ik straks ook)



Om een beetje in de mandala sfeer te blijven hier een Sinterklaas-mandala-kleurplaat voor de gelovigen onder ons of gewoon omdat het leuk is. De plaat is afkomstig van Kleurplatenwereld.nl hier vind je nog meer Sint Nicolaaskleurplaten die je makkelijk uit kunt printen. Een andere site waar je ook Sint Nicolaas mandala´s kunt vinden is die van mijn lieve vriendin Anne-Mieke, haar site is ook een bezoek waard.

Iedereen een fijne Sinterklaas toegewenst! Met veel gezelligheid en lekkers.

1 opmerking:

Anoniem zei

Lieve Marianne,

Een leuk initiatief, deze weblog! Het ziet er alvast heel goed uit!
Bedankt om een link te plaatsen naar mijn website, heel fijn!
Nog een prettige Sinterklaas, samen met je gezin!
Hartelijke groetjes en knuffel van Anne-Mieke!