zondag 6 januari 2008

Nummers



Wat brengt 2008 ons?
Ik begon het jaar met een zweepslag. Hierdoor heb ik deze week veel tijd achter de computer doorgebracht. Ik heb mijn linkpagina bijgewerkt, waar ik bijna een hele dag mee zoet ben geweest. Terwijl ik daar mee bezig was kwam ik langs veel leuke sites, waarvan ik er een aantal met je wil delen.
Het leuke van een linkpagina is dat als er eens iets fout gaat met je computer je al je favorieten niet kwijt bent, die staan veilig op het internet.Maak er één!

Wil je weten wat 2008 jou brengt kijk dan op de site van Marlies' Creative Universe Daar kun je je persoonlijke jaarnummer uitrekenen en de betekenis lezen die daarbij hoort. De site is wel in het engels.
In het nederlands heb ik iets gelijksoortigs gevonden op de site van Anke
Voor mij leverde het dit op:

Het persoonlijke 3‑jaar = zelfexpressie
Dit is een jaar om creatieve hobby’s te ontwikkelen. Pak weer eens iets nieuws op of zoek een activiteit buitenshuis. De kans is groot dat je mensen met dezelfde interesses als die van jou tegen het lijf loopt. Hier hoef je je niet druk of nerveus over te maken. Als het goed is, gaat dit automatisch. Dit kan een gezellig jaar worden met veel afwisseling. Dit is, in tegenstelling tot het persoonlijke 1‑jaar waarin je alleen pioniert, een jaar om samen iets te ondernemen. Sommige mensen beginnen voor het eerst kleine verhaaltjes of gedichtjes te schrijven. Laat al je creatieve kunstzinnige energieën vrijelijk stromen en geniet van het leven.

Nou dat klinkt mij niet verkeerd in de oren!

Wat is jouw nummer dit jaar?

Het leuke plaatje met al die vrolijke nummers is van Clare Beaton. Zij maakt hele leuke dingen van stof, schrijft en illustreert kinderboeken.

En natuurlijk ben ik altijd op zoek naar mandala's en op die zoektocht vond ik het werk van Shirley Gibson.
Lees het stukje the secret en geniet van haar mandala's op haar blog Mandalamadness Wat een heerlijke naam!




Over mandala's gesproken......tijdens het blog-hoppen en websurfen vond ik de site en het werk van Eve Naia. Zij maakt adembenemend mooie mandala's, die moet je echt even bekijken.

Dit waren even een paar links. Veel plezier ermee!

Geen opmerkingen: